dinsdag 30 juli 2013

Dag 4 Op naar Orlando

@ Saskia ja dat zie je juist maar het gaat er meer om dat je de "schat" vind en in het logboek je gegevens en data van de vondst achter laat als je een travelbug vind mag je deze meenemen en ergens anders weer terug stoppen we hebben er 7 uit Nederland meegenomen en die gaan we hier verstoppen.

Na een rustige nacht lees geen herrie van de buren vanmorgen om 06:30 uur wakker geworden nog even lekker ontbeten in het hotel en toen richting Orlando gegaan. We zijn eerst nog even naar de haven van Miami gereden omdat we daar nog een travelbug wilde achter laten hier bij de jachthaven nog wat mooie foto's gemaakt van de skyline van Miami. Daar we geen haast hadden wilden we een stuk de A1A volgen die helemaal langs de kust gaat hier zagen we een mooi stukje Miami. Onderweg zijn we nog even gestopt op het stand en zijn we even lekker met de voeten het water in gegaan. Na zo'n 2 uur deze route te hebben gevolgd hebben we de rest van de route via de turnpike afgelegd .Onderweg zijn we nog een keer gestopt voor de lunch en aan het einde van middag kwamen we aan in onze villa voor de rest van de vakantie. De villa voldeed helemaal aan onze wensen en was erg schoon en in perfecte staat zeker een aanrader!!! Nadat we de spullen hadden uit geladen werd het natuurlijk tijd om de villa te vullen dus op naar de Walmart omdat het toch altijd gauw laat is als we naar de Walmart gaan hebben meteen gegrilde kipstukken en salade meegenomen om in de villa op te eten. De mannen zijn na het eten het zwembad ingedoken en ik heb de koffers leeg geruimd.Daarna nog even lekker een drankje gedaan en toen was onze dag weer om.....

1. Even bijgelezen op jullie blog.
    Leuke villa, daar gaan jullie het zeker naar je zin hebben.