vrijdag 2 augustus 2013

Dag 7 Aquatica

Vanmorgen weer gewekt door Quillian om 05:30 uur, ik vind het nog wat vroeg dus hou m'n ogen nog even dicht terwijl hij op de ipod gaat. Een uurtje later ga ik eruit om een bakkie te zetten die Frits en ik buiten opdrinken met een lekkere plak lemoncake (het is tenslotte vakantie) en Quillian het zwembad in duikt.Na het ontbijt zetten we de zwemspullen klaar voor Aquatica en om 09:00 uur rijden we weg....Een half uurtje later parkeren we de auto op de parkeerplaats zonder te kijken waar we staan wat later op de dag niet zo slim blijkt. Het is de eerste keer dat we hier komen en we lopen eerste een rondje het is niet heel erg druk en we vinden wat later een mooi plaatsje tussen de "lazy river"en de kinder waterspeelplaats. Het is bewolkt maar dat vind ik eigenlijk wel lekker want ik verbrand altijd snel en met zo'n hete dag als gisteren loop ik eigenlijk de gehele dag te smeren en ben ik vaak aan het einde van de dag toch nog verbrand. We gaan meteen de "lazy river"in en blijven hier een paar rondjes drijven heerlijk is dat. Als we er uit komen drogen we een beetje op en gaan we lekker lunchen. Daarna gaan de mannen een rondje glijbanen doen en ik ga mee om wat foto's te maken inmiddels is de zon door gebroken en is het weer goed warm. Bij de Dolphin plunge is de rij erg warm en is het haast niet te doen in de zon gelukkig staat er een parasol van de badmeesters en ga ik daar lekker onder staan. Als ze terug zijn koelen we af met een grote slush en vervolgens nog een rondje in de "lazy river" Dan vind ik het wel mooi geweest voor vandaag het is 16:30 uur Quillian wil nog langer blijven maar ik laat me niet om praten er wordt ook omgeroepen dat er slecht weer op komst is en we drogen wat op en kleden ons aan. Net voor de uitgang barst de bui los we schuilen even maar het ziet er niet naar uit dat het snel op houd. En dan in de stromende regen bedenk je ineens dat we niet precies weten waar de auto staat :( Na even zoeken vinden we hem maar we zijn wel lekker nat. We hebben eigenlijk niet zoveel zin om ons thuis om te kleden en dan weer op pad te gaan dus besluiten we naar de Super Target voor boodschappen te rijden en thuis te eten. We kunnen net droog naar binnen maar als we binnen zijn begint het weer harde te regenen en te onweren als we buiten komen is het weer droog. Op de parkeerplaats hier ligt ook en geocashing en we besluiten nog even te kijken als de de juiste plek hebben gevonden begint het weer te stort regenen Quillian en ik besluiten om lekker in de auto te blijven en Frits krijgt weer een nat pak want die gaat zoeken, gelukkig heeft ie hem gauw gevonden en vullen we in de auto het logboekje in. Het blijft nog plenzen tot we thuis zijn, daar ruimen we de boodschappen op en bak ik heerlijke steaks met aardappelsalade. De rest van de avond zitten we lekker buiten Life is good.












3 opmerkingen:

  1. Super Aquatica, we hebben het daar ook zo naar ons zin gehad en gaan volgende week nog een keer terug. Wij zagen vandaag in de verte wel onweer, maar het is bij ons op 3 druppels na droog gebleven.
    Veel plezier morgen, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurig water park is Aquatica toch, leuke foto's ook onderwater!
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's hoor, Aquatica is inderdaad erg mooi!
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen